[VIDEO & GAMBAR] Comel Je Jalan Pimpin Tangan Camtu.. Perangaikan!! Part Garu Bumper Tu, Sumpah Memang Lawak.

Posted on

Pelakon Zara Zya dan Hafreez Adam menarik perhatian netizen selepas video-video di Instagram mereka telah mencuri hati netizen-netizen di luar sana, dengan keromantisan mereka berdua.

Seperti yang kita tahu, Zara Zya dan Hafreez pernah bekerjasama dalam sebuah drama, yang dipaparkan di Astro prima. Melalui hubungan rakan sekerja kepada pasangan kekasih, itu sudah lumrah artis-artis kita.

Zara Zya dikenali sebagai seorang yang agak nakal dan manja, tidak dinafikan lah, Hafreez tertawan dengan si dia.

VIDEO:

Sebelum ini KB ada menulis tentang video-video sweet Zara dan Zya, dan sekali lagi Kb nak buat penutup tentang kecomelan dan keromantisan diorang dan kisah maskot itu.. ha.ha.ha.

Siapa tak mahu pasangan romantik kan? memang tak syak lagi mereka berdua ini memenuhi semua ciri yang di impikan oleh semua pasangan.

Ada-ada saja usikan, sakat menyakat dan kejutan membahagiankan daripada Zara Zya dan Hafreez Adam yang sempat KB kumpulkan untuk dijadikan momen indah pada korang semua.

 

APA KATA NETIZEN:

Ha.Ha.Ha.Ha….. Comell!

 

 

 

 

 

Apehal Comel Sangattt

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *